Monday, November 21, 2011

...a walk through the woods

 Sometimes everything comes different than planned. This weekend was just like that! I did not want to have it complettly spoiled, and so we went for a nice long walk through the woods. I love the woods in Autumn, especially when its foggy! Do you want to come with me and have a look at all the wonderful mushrooms???

Manchmal kommt alles anders als geplant. Dieses Wochenende war so eins! Und nachdem ich es nicht komplett verdorben haben wollte, habe wir einen schönen langen Spaziergang durch den Wald gemacht. Ich liebe den Wald im Herbst, gerade wenns ein bisschen nebelig ist! Wollt ihr mitkommen und ein paar von den vielen wunderbaren Pilzen anschauen??







Ahhhh!!! So wonderful and reviving....;-)) Need to to that more often!
Ahhh!!! So schön und entspannend!!! Sollte ich viel öfter machen!
On the way home we had a spectacular sky over France...Love it!
Auf dem Nachhauseweg hatten wir so einen wunderschönen Himmel über Frankreich ... ich liebe es!
Have a wonderful week...Habt eine wunderbare Woche!!!

Labels: , ,

0 Comments:

Post a comment

<< Home