Friday, August 24, 2012

Winner of the dream book give a way...;-))

Today at luch time, I had the pleasure to select the winner of my dream book give a way! I made little pieces of paper with the names of all the donators on them. Don´t they look nice in that bowl?
Heute mittag war es soweit: die Gewinnerin des Traumbuches sollte ausgelost werden! Ich habe kleine Zettelchen gemacht, auf jedem stand der Name einer Spenderin. Sehen sie nicht goldig aus in der Schüßel?
My darling daughter helped me to pick one and acted as Lady Luck for me.
Meine liebste Tochter (ich hab nur eine) half mir und spielte die Fortuna für mich.
Lady Luck made up her mind!!! Who will it be? Who won?
Fortuna hat sich entschieden!!! Wer wird es wohl sein? Wer hat gewonnen?
That´s right! She picked Dawn! Dawn you won the dream book....;-)) Congratulations to you!!! The book will be sent to you ASAP...;-))

And of course I would like to thank everyone, who donated!! You are all wonderful! Even if we did not complettly fill up the needed $2.000, each and every dollar given has helped a lot, dear kind hearts!

Genau! Sie hat Dawn ausgewählt! Dawn Du hast gewonnen! Herzlichen Glückwunsch!!! Das Buch wird so schnell wie möglich zu dir geschickt werden...;-))
Ich möchte natürlich nicht versäumen allen, die gespendet haben zu danken! Ich seit wirklich Spitze! Auch wenn wir es nicht geschafft haben die $2000 komplett zu machen, jeder einzelne Dollar hat geholfen, liebe Großzügigen!!

Have a wonderful weekend!
Habt eine wunderbares Wochenende!!




Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home