Monday, February 27, 2012

52 earrings - week 8

Here is the work of week #8. First mine. And then 3 mosaics with group works....;-))
Thank you everyone for your birthday wishes....you really made my day! Especially since I had to spent it in bed, nursing a bad migraine...;-(( Not what I had planed for my birthday!
Hier kommen die Arbeiten von der 8. Woche. Erst meine Ohrringe und dann die Mosaiken von der Gruppe.
Vielen Dank Euch allen für die vielen lieben Geburtstagswünsche! Ich habt meinen Tag gerettet! Vor allem weil ich den Tag im Bett mit einer scheußlichen Migräne verbracht habe. So hatte ich mir meinen Geburtstag jeden falls nicht vorgestellt!


Have a great week!!! Mine will be intrestting, I can tell you!
Habt eine gute Woche!!! Meine wird aufregend werden, das kann ich Euch flüster!!

Labels: , , , ,

1 Comments:

Blogger EK Hil said...

Love your earrings! Hope your migraine is gone SOON! They are such a pain in the....lol ;).

5:41 pm CET  

Post a Comment

<< Home