Tuesday, July 19, 2011

30 days: day #18

...I know, I missed a couple of days! Not that I have not done anything art wise, but it was not just for the sake of it, and it is definitly different, if you do something just for love or because you have to serve some purpose. Anyway, now I am back on track and here is the start of an art journal spread, I made last night. I must have been in a very orangy-red mood....;-))
Ich weiß, ich hab ein paar Tage ausgelassen! Es ist nicht so, das ich nichts getan hätte, aber natürlich nicht einfach so, und es ist definitiv ein Unterschieb, ob man was nur so aus Liebe zum Machen tut, oder obs einem bestimmten Zweck dienen soll. Wie auch immer, jetzt bin ich wieder dabei und ich hab gestern eine neue Seite in meinem Art Journal angefangen. Ich war wohl in einer sehr orange-roten Stimmung....;-))

I wish you a faboulous Tuesday! Ich wünsch Euch einen super Dienstag!

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a comment

<< Home